Hai human.Welcome to my blog.My life.My everything → Follow

Wednesday 27 June 2012 | 22:15 | 0 comments
Assalamualaikum :)

Hai ! Hari ni tetiba aku macam rajin nak update blog yang dah berkapang tak update ni . Yelah , esok kelas pukul 2 petang , so sempatlah aku menaip dalam gelap ni haa ! Okay , actually , takde benda pun tak cerita . just aku tulis entry kali ni special for MUHAMMAD SHUKRY :) Tudiaaa ! Mesti korang cam pelikkan ? Eh ? Dak Adah ni baru sebulan masuk U dah ade Bf --' Excuse me *muka mintak pelempang* , awak tak baca lagi entry kita , awak nak mengutuk kita bagai . Puihhh . Haha *teguk air*

MUHAMMAD SHUKRY ni sebenarnya ... sebenarnya ... sebenarnya *ada macam nak lempang aku tak?* Okay , dia actually adik aku . Adik KANDUNG aku tau . Tak main ahh angkat-angkat . Haha . Marah adik-adik angkat aku nanti ! *buat muka comel yang mintak kaki* . Aku ada 3 orang adik beradik je . And i'm the oldest . Bwah aku sorang lelaki and sorang perempuan . Dah cukup , tak payah nak banyak-banyak . Buat sakit otak mak aku je asyik bergaduh . Haha :D

Entry nie aku buat special untuk dia sebab today is his birthday :) HAPPY BELATED BIRTHDAY BROTHA . Hmm , as yang kau mintak time call aku tadi , suruh aku tulis karangan dalam blog aku biar kau boleh tirukan ? Ni haaa karangan dia . Haha . Aku buat entry to wish Happy Birthday to you :) Alahh , aku takde hadiah speciallah nak bagi kat kau . Nak belikan kau game PES2012 yang kau suka sangat tu kau dah ade . Nak belikan kau kasut bola yang kau suka tu kau dah ada jugak . Nak belikan kau Jersey Man U pun kau dah bertimbun ada sampai aku selalu pinjam :) Haha , so , aku takde idea nak bagi apa . Tunggulah raya nanti , aku belanja kau ketupat yang Mama masak . Haha . 

Umur kau sekarang dah genap 16 tahun . Bukan muda lagi bro . Dah banyak dah umur kau . Kau dah tak boleh nak main-main lagi dalam pelajaran . Main-main boleh , tapi jangan terlalu banyak sangat . Kau balik sekolah main game . Petang main bola . Malam penat . Homework aku yang buat . Haha . Selalunya macam tulahkan ? Selamatlah aku ni kakak yang baik . Haha , aku tolonglah siket-siket mana yang boleh . Dulu aku pernah janji dengan kau nanti nak ajar kau Math and Add Math , but sorry bro aku tak sempat nak ajar kau macam-macam aku dah kena masuk U . Aku sempat ajar kau Function je kan ? Kan ? And first exam kau hari tu dapat 20 kalau tak silap aku . Okaylah tu , sekurang-kurangnya kau ada markah daripada diorang yang tak mencuba langsung nak buatkan ?

Kau ni sebenarnya pandai . Even Mama dengan Ayah pun cakap kat aku yang kau pandai , tapi kau pemalas siket . Haha . kerja kau menghadap komputer . Dah habis komputer , kau amik laptop pulak . Untunglah zaman kau semua dah modern . Haha . Yang paling aku suka , kau dengan dak Adik siap ada bahagi masa untuk main laptop or komputer . Haha . Tu yang aku cannot go tu . Haha . Kau kat rumah janganlah asyik nak gaduh dengan dak Adik je . Dia sorang je Adik yang kau ade . Lepas tu , dengar cakap Mama dengan Ayah . Aku dah jauh . Tak dapat nak perhati or marah kau bila kau buat salah . Bila ayah pesan main bola then balik awal for pergi masjid , butalah . Ni orang tengah azan , kau baru siap-siap nak pergi masjid . Haha , seriously , aku rindu gila nak tengok moment macam tu . Hmmm , Insyaallah kalau takde pape . Raya ni aku balik and Insyaallah aku belikan hadiah


Okaylah . Ni je yang aku mampu tulis . Even kita 3 orang suka bergaduh but both of you still my brother and my sister . Kakak mana yang tak sayang adik kan ? Kan ? Haha . I miss our family very much :) See you later and last , last HAPPY BIRTHDAY TO YOU :)






Older Post | Newer Post